Bu meyvələr sizi

Bəzi meyvələr kökəlməyə, bəziləri isə arıqlamağa kömək edir. Bu qidalar orqanizmin vitamin və mineral balansını aşağı düşməyə qoymur və arıqladıqda orqanizmə zərər gəlmir.
 
Milli.Az medicina.az-a istinadən bildirir ki, dietoloqlar bir gün meyvə pəhrizi və bir gün yüngül qidalanma ilə sağlam şəkildə arıqlamanın orqanizmə zərəri olmadığını deyirlər.

* Porağal yeməklə orqanizmin C vitamininə olan təlabatını ödəyb, immuniteti saxlamaqla arıqlamaq olur.

* Bütün günü qarpız yeyib, bol lifləri və az kalorisi hesabına orqanizmi zəif saxlamaqla arıqlamaq mümkündür.

* Acdıqca nar yeyib orqanizmin piylərini əritmək və enerjini itirməməklə sağlam şəkildə arıqlamaq olur.

* Acdıqca qreyfurd yeyib vitamin balansını saxlamaqla pəhriz tutmaq olur.

* Qaysı yedikdə aclıq hissi aradan qalxır, qaysı yeməklə orqanizmin K vitamininə olan ehtiycı ödənir və sağlam şəkildə arıqlamaq olur.

* Yemişan yeməklə orqanizmi toksinlərdən təmizləmək və lifləri sayəsində aclığı aradan qaldırmaq mümkün olur.

* Alma insanın sümüklərini möhkəmləndirir.Bütün günü hər aclıq hiss etdikdə alma yeməklə sağlam şəkildə arıqlamaq olar

* Ananas orqanizmdə maddələr mübadiləsini yaxşılaşdırır, mədə bağırsağın fəaliyyətini sürətləndirir. Ananas pəhrizi ilə siz sağlam şəkildə asanlıqla arıqlaya bilərsiniz.

* Gilas pəhrizi saxladıqda orqanizmin suya,şəkərə və vitaminlərə olan təlabatı odənilir.

* Qara üzüm tərkibində olab B qrup vitaminləri sayəsində pəhriz zamanı sinir sisteminin zərər görməsinin qarşısını alır.Bütün günü qara üzüm yeməklə siz həm mineral balansınızın təlabatını ödəyə bilərsiniz,həm də istədiyiniz şəkildə arıqlayarsınız.

Milli.Az

Digər maraqlı xəbərlər Milli.Az-ın Facebook səhifəsində

Milli.Az-ın ən mühüm və maraqlı xəbərlərini "Telegram"da izləyin

Mənbə: milli.az

Pin It

Şərh yazın

Sizin e-poçt ünvanınız gizli saxlanılacaq, saytda heç kimə görsənməyəcək. Zəruri olan sahələr * ilə işarələnib

Siz bu HTML etiket və atributlardan istifadə edə bilərsiniz: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>